December 12

Tags

Buongiorno Principessa….Good morning Princess!

 

Good morning Princess! All the energy you have in three words!

Last week I met again my colleagues from GSK during the QC off site meeting in Tuscany. That was a great occasion to see them after a long time and I appreciated to have some time with them off site.

The main objective of the meeting was Team Building and then reflecting on achievements this year and plan for 2018. HR lead an exercise to let us working on Innovation, Performance and Trust in order to produce ideas to implement in 2018.

The surprise for almost everyone except for me and other two colleagues was the type of team building…..Clownerie lead by Dynamo Academy!!!!

By playing together we reflected on energy, the power of smile, active listening, being in love always, trust, creativity, all connected by a rope of wishes…wearing a simple red nose that is the smallest mask you can wear.

Thanks Dynamo for letting us feeling the atmosphere of the Camp for a while and thanks to my colleagues that played and enjoyed together this adventure!

Buongiorno Principessa!! Tutta l’energia che hai in sole due parole!

La scorsa settimana ho incontrato di nuovo i miei colleghi di GSK durante il meeting QC di off site che si è tenuto in Toscana.

Il principale obiettivo del meeting è stato il Team Building e poi la riflessione sugli obiettivi raggiunti in questo anno ed il piano per il 2018. HR ha guidato un esercizio per farci lavorare su Innovazione, Performance e Fiducia al fine di produrre idee da implementare nel 2018.

La sorpresa per quasi tutti eccetto per me e due altri colleghi è stato il tipo di team building…Clownerie guidata da Dynamo Academy!!

Giocando insieme abbiamo riflettuto su energia, il potere del sorriso, l’ascolto attivo, essere innamorati sempre, fiducia, creatività, tutti connessi da una corda di desideri…indossando un semplice naso rosso, che è la più piccola maschera da indossare.

Grazie Dynamo per averci fatto sentire l’atmosfera del Camp per un attimo e grazie ai miei colleghi che si sono messi in gioco e si sono divertiti insieme in questa avventura!